četvrtak, 21. travnja 2011.

Rišelje na boci

Ovo mi je oduvijek bila želja isprobati. Probala .... i nisam baš oduševljena dobivenim rezultatom. Boja mi je i nakon 2 premaza nekako muljava a i kontura mi nije lijepa jednolična... svejedno sam vam odlučila pokazati jer eto nažalost, nije sve uvijek kako bi željeli. Bez obzira nemrem biliviti ...ali boca je udomljena.


Na slikama izgleda još sve neurednije ....ali nije baš toliko otužno.
Lijep pozdrav,
Karmen

Broj komentara: 16:

  1. Boca je tako romantična i otmena sa čipkanim uzorkom, meni se ovo baš dopada :)), verovatno si malo strožija prema svom radu :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno prekrasno s ovim uzorkom, i posebno!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma zašto si je tako "ishvalila"?? Pa boca je predivna!! Rišelje na boci je izvrsna ideja i djeluje jako fino i elegantno:)

    OdgovoriIzbriši
  4. A joj Eda, zato što mi djeluje nekako neuredno a sate sam provela nad njom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja ne znam što tebe muči,kakvo muljanje?Boca je prekrasna i odlična.Je li čuješ,ovaj mislim čitaš???

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve izgleda prva liga i ništa od muljavosti se ne nazire ni mikroskopom.

    OdgovoriIzbriši
  7. Nema joj mane, meni izgleda prekrasno.
    A da skokneš do okuliste????
    Ćao

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma meni je ovo prekrasno, i djeluje jako uredno!!SAMOKRITIČNA SI PREVIŠE.
    Hvala na nagradi, jesam je dobila ali za tako nešto nikad nije kasno, zahvaljujem što si me uvrstila među favorite.
    Puse!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni je predivna, super ideja, izgleda fenomenalno:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  10. Hahaha divne ste zaista. Melanzana u pravu si nisam već dugo bila i mislim da je vrijeme za nove naočale.

    OdgovoriIzbriši
  11. Evo me kod tebe.....tek sad otkrila da se nisam "registrirala "na tvom blogu...Često sam tu, uvijek dođem preko Jasenkinog bloga.......ovako:
    1. hvala na nagradu
    2. zahvaljujem što si moj vjerni pratitelj
    3. ovaj tvoj rad je prekrasan...nemoj biti toliko kritična prema sebi...ja tu ne vidim nikakvo muljanje..pozz

    OdgovoriIzbriši
  12. Ajme, pa kakvo muljanje, pa ovo je predivno..ne znam gdje ti vidiš greške, ali ova boca je stvarno super.Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  13. Na slici izgleda super, a kazes da je gore nego u prirodi...znaci da je fantasticna.A to sto ti nisi zadovoljna...pa, to je problem , cini mi se vecine nas, nikad nismo zadovoljne, sto je vise gledam, to mi gore izgleda.Samo to je dobro, ta teznja ka savrsenom nas i tera da dalje i dalje radimo i stvaramo.Flasa je PREDIVNA!

    OdgovoriIzbriši
  14. Lijep rezultat rada ali meni staklo kao podloga nije nešto. Ajde, molim te, drugi puta poslikaj faze rada da probam i ja. Jel'grunt ispod? Eto,baš sam se raspisala-sve najbolje.

    OdgovoriIzbriši
  15. Problemi s kompom, pa kasnim sa svime. Prvo, hvala na nagradi. Drugo, boca je super. Ako ti se čini da je negdje kontura debela, to je stvar vježbanja dok se ruka ne navikne. Na fotografijama se to ne vidi, a vjerujem da se ne vidi ni u prirodi toliko koliko ti misliš. I treće, sretan Uskrs tebi i tvojima želi Jasminka.

    OdgovoriIzbriši