ponedjeljak, 7. veljače 2011.

Jedna Bečka

Otkako se bavim ovim hobijem moje oči samo prate predmete koje bi mogla iskoristiti i podariti im novi image. Ne znam da li se sjećate tržnica sa štandovima drvenim suvenirima. Nikada mi nije bilo jasno tko to kupuje ali vjerujte mi za takvim stvarima je bila prava pošast. Došla sam u posjed ovakve jedne kutijice koje će se sjetiti sigurne one blogerice u najboljim godinama.
Ovaj puta nisam zaboravila i snimila sam ju prije makeovera.

Bila je tu razglednica s pozdravom iz Vukovara a ove vitice i srca su bili izrezbareni. Dakle morala sam na posao. Cijele stranice sam prešla akrilnom glet masom, ostavila da se dobro osuši, malo pošmirglala kao i rubove na poklopcu. Dobila sam ravnu podlogu.
Kutiju sam odlučila pokloniti gospođi, rođenoj u Vukovaru a čiji se život kasnije isprepleo s Bečom.
Kako inače obožavam Klimta došla sam do ovog printa i odmah me oduševio. Kutijica je dobila i nogice. Cijelu sam poljepila zlatnim listićima osim poklopca i malo prešla bitumenom zbog patine. Na poklopac sam dodala trakicu. Nije loša, zar ne?



Broj komentara: 18:

  1. Prekrasno si je sredila draga Karmen, divna je!
    Pusa tebi i ljepotici Elli:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno izgleda kutijica!
    Veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. hahaha...sjećam se takvih kutija...(naravno, ja sam blogerica u najboljim godinama)...mislim da se i sada može naći na štandovima.Nikada ih nisam voljela...ali ova što si napravila,oduševila me je...
    Prelijepa je i super su joj ove nogice...odlična ideja.
    LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Da losa, fantasticna je:-)
    Zaista su bile grozne te kutije, ali ti si uspjela od nje napraviti becku damu.
    Vidis,nisam znala da mi je rodni grad bio turisticki popularan (kad je imao i svoj suvenir)?
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  5. ako je phoenixs blogerica u najboljim godinama ja sam u još boljim:))....
    kako se ne bih sjećala tih ( groznih) kutija!.....ali ti si doslovno ružno pače pretvorila u labuda:)).....
    ovo mi je jedan od tvojih najljepših radova,ne samo zbog preslatkih nogica koje si dodala:)))...
    M...

    OdgovoriIzbriši
  6. Sječam se kutija s paljenim rubovima. Bile su dosta grube i robusne.
    Makeoverom si dobila pravu damu, nježnu i poželjnu. Nogice su pun pogodak. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala drage moje na lijepim riječima a i drago mi je da sam vas podsjetila na prošla vremena. Gore od ove kutijice su mi bile one drvene čaplje i ona ptica što izvlači cigarete. Strašno. Prije pet godina sam bila u Dubrovniku i vidjela da to turisti i dalje kupuju, čak šta više žena u suvenirnici mi je rekla da baš to traže. Možete li vjerovati?

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja moram priznati da se ne sjećam kutijica o kojima pričate, ali meni zapravo uopće nisu ružne! A ova izrezbarena srčeka su baš za mene, poklopac se da srediti! Karmen, fenomenalan makeover! Obožavam Klimta! Super si ga iskombinirala s ostatkom kutijice, a nogice koji si dodala su šlag na torti, zakon!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasno si preuredila ovu kutijicu,stvarno je preljepa.Gospođa koja će je dobiti bit će presretna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Karmen....ovo je tako divno i predivno i stavrno je bila prije nelijepa.I kad sam ju vidjela sumnjala sam da se iz nje može išta izvući,a ti si od nje napravila zlato koje sija i oduševila me.Ovo je kutija za 110 na kvadrat!

    I hvala ti na divnom komentaru :)))!

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasan makeover! Na spomen čaplje.....našla sam je nedavno kod mojih roditelja.. :-)

    OdgovoriIzbriši
  12. I ja sam od onih koji se jako dobro sjećaju takvih stvari( Sjeća li se još itko i onih drvenih magaraca?)
    Kutija je FENOMENALNA! Pa još sa zlatom, pa sa Klimtom...

    OdgovoriIzbriši
  13. Ijaaaaao, nemam reci.Da li je moguce.Savrsenu si stvar uradila.Skidam kapu.

    OdgovoriIzbriši
  14. oduvijek su me oduševljavale tvoje vinitage kombinacije a ovoga puta si nadmašila samu sebe. ovaj detallj sa nogicama me potpuno oborio sa nogu i vidim da si ušla u avanturu sa zlatnim listića (ja još nisam)...
    kutijica je prekrasna i pomalo zavidim osobi koja će je dobiti...

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo okusno in za oko lepo ti je uspel tale make over. Bravo! Lep pozdrav v Osijek iz Slovenj Gradca!

    OdgovoriIzbriši
  16. Prekrasna kutijica, stvarno si je lijepo sredila, super,super....
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši