utorak, 3. svibnja 2011.

Boca s grožđem

Na prednjoj strani boce rađeni su ovi grozdovi od akrilne mase preko šablone na salvetu. Njih sam radila i s druge strane boce ovaj puta samo na staklu bez podloge jer je boca trebala biti dijelom prozirna kako bi se vidjelo koliko još tekućine ima unutra :-))  Salveta je naravno, rađena obostrano.

Užas od mojih fotografija a vidite da sam slikala u dvorištu na kajsiji koja mi je poslužila kao postolje.

Broj komentara: 19:

  1. E, tako te volim kad svaki čas objavljuješ ovako lijepe radove!!
    Bez obzira što je fotkica malčice mutna, dovoljno je dobra da se vidi sve što treba, boca je predivna! Baš dobra ideja ostaviti dijelom prozirnu, da se vidi što krije:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Eda, no osuđena sam na boce i tanjure. Nikako da dođem do neke drvenarije. To kod nas nema za kupiti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Rad je savršen, i fotke su solidne, lepo se vidi. Mora staklo malo sijati, zar ne?
    Volim boce, a ova je zaista posebna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna je, imaš zlatne ruke!
    Sviđa mi se taj prirodni pomalo starinski štih.

    OdgovoriIzbriši
  5. divna je, i ja se pomalo bavim dekorativnim bocama za razne svrhe, dekoriram boce kao vaze, pa za piće za posebne prigode, kao poklon uz komplet isto oslikanih čaša, kao pozivnice za vjenčanja (poruka u boci.... :) :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Karmen, stvarno je divna, prekrasnih boja! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vidi se da je divna, ali sigurna sam da je uživo sto puta ljepša.

    OdgovoriIzbriši
  8. Na prvoj slici se sve vidi, boca je prekrasna!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  9. Boca je savršena, a fotosession uspješan.

    OdgovoriIzbriši
  10. Niezwykła. Będzie pięknie wyglądać napełniona jakimś złocistym trunkiem.

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš sam te htjel pitati dal je to na kajsiji, kad ono je!!! Boca je prekrasna!! Pozdrav draga i puuusa:)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Super je!!!
    Ovakvi motivi su vječni i ja osobno volim raditi motive grožđa na bocama i crijepovima!
    Šteta da fotka nije uspjela ali sve se dobro vidi :))) Najteže je slikati boce i postići da se vidi svaki detalj na njoj!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  13. boca je savršena! dali koristite primer za staklo i ostale glatke površine? ja sa staklom i neradim puno jer mi se boja skida,salveta se ne hvata pa odustanem od takvih radova

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga Tina, hvala ti, ja ne stavljam primer. Odmah boju i kada se osuši ako je potrebno prođem još jedanput. Moraš tupkati spužvicom a ne kistom jer se tada boja razvlači. Možeš mi se javiti na mail pa ću ti objasniti detaljnije.
    Hvala svima na lijepim komentarima.

    OdgovoriIzbriši
  15. Boca je odlična, volim ovaj motiv grožđa, a njim uvijek ispadne super, a ideja da malo ostane prozirno da se vidi koloko ima unutra je jako dobra:)))

    OdgovoriIzbriši
  16. Meni se sviđa draga, a ti samo plivaj a žlićice pobacaj, tako da te nemaju gdje utopiti. Pozdrav i hvala na posjeti.. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  17. Iako nisam neki ljubitelj stakla, ova tvoja grozd boca je predivna, djeluje tako toplo, a taj nezaobilazni starinski štih... uh!

    OdgovoriIzbriši
  18. Jako, jako lijepo!!!!
    Tak mi djeluje starovinski.
    Lp

    OdgovoriIzbriši