ponedjeljak, 11. listopada 2010.

Boce za suncokretovo i maslinovo ulje

Pozdrav drage moje.... vikend mi je bio buran.... a da ne govorim da sam ostala bez interneta ... i da sam svakih pola sata provjeravala da li se nekim čudom nešto dogodilo i da li je proradio. Ali ... nije.
Vidim da ste sve bile jako vrijedne i da su nastale prelijepe stvari u vašim radionicama. Nisam ni ja dangubila.
Nekoliko boca za suncokretovo i maslinovo ulje ili što vam drago.




Neke bobe na grozdu su istaknute 3d-om.


Na ovim bočicama sam ostavljala dio stakla neobojano kako bi se vidjelo koliko još tekućine preostaje. Konturom sam radila i male "caknice". Boce sam zapekla u pećnici i potom lakirala. Sada su spremne za upotrebu.

Broj komentara: 9:

  1. Prekrasne su ti boce!!!

    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš je super što sa strane nije potpuno obojano.Sa caknicama i obične boce za ulje dobivaju romantični izgled.Lojepi radovi. Jasminka

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepe su ti boce sa prigodnim motivima, izgledaju super:))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. Aaaaa, kolko ih ima!!! Divota za moje oči!
    Sve su jako lijepe, a meni su ipak najljepše one sa caknicama!
    Može jedno pitanje na koje stalno tražim pravi odgovor, a svako ima neki drugi pa se ja ne mogu odlučiti što je najbolje - s čim lakiraš boce odnosno općenito staklo?
    Hvala unaprijed!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  5. You work is so beautiful!

    Sunflowers are my favourite, and your sunflowers on the bottle are perfect!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala svima na lijepim komentarima... to uvijek daje poticaj za daljnji rad.
    Draga Sanja ja boce zapečem u pećnici na 130 stupnjeva oko 45 min. Zatim ih lakiram Marabu Klarlack-om i to sjajnim. Ima i mat lak od istog proizvođača pa možeš birati koji ti se više sviđa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala ti puno na odgovoru, upravo taj sam i mislila nabavit, ali nikako da se odlučim kad ima tako puno vrsta lakova, no sad sam odlučila "Klarlack"!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasni radovi, bočice su kao šećer, a to sa tim caknama je super ideja.

    OdgovoriIzbriši