subota, 2. listopada 2010.

Zimska kutijica

Vidim da su neki već pomalo zaraženi zimskim motivima ( a i vani je naglo zahladilo ) tako da je u jedno takvo poslijepodne počela nastajati i ova kutijica.




Ova salveta je lijepa ali mi se u prvi tren učinilo da ju neću upotrijebiti sve dok nisam nabavila ovu šablonu zaljubljenih ptičica. Odmah sam znala s čime ću ih iskombinirati. Bobice sam naglasila 3d-om i s malo snijega a donji dio kutijice sam u grubo premazala akrilnim kitom da mi izgleda kao snijeg. I to je sve.
Nadam se da vas neće zbuniti datum na fotiću koji se, pojma nemam kako, pobrkao.
Do slijedećeg bloga pozdravi od
Karmen

2 komentara:

  1. Što reći nego konačno. Neke radove sam već vidjela, a i ovi novi su stvarno prekrasni. Jasminka

    OdgovoriIzbriši
  2. dobro došli!!!
    Lijep pozdrav iz Rijeke.
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši