srijeda, 20. listopada 2010.

Slavonija - Dalmaciji

Nedavno sam radila jedan poklon koji je moja kćerka nosila u Dalmaciju. Prva zamisao je bila da mora biti nešto slavonsko i nešto domaće, izvorno. Tako je nastao ovaj komplet.

Klasična boca za domaću šljivovicu ( grožđe je samo tu da zavara protivnika, hehe ) i jedna kutijica s istom salvetom. Malo šablone i bitumena. Pa da vidimo i drugu stranu.


Dva pridružena člana su i ova dva čokanjka sa šokačkim šeširićima ( naravno bila su i napunjena kao i boca uostalom, već spomenutom tekućinom ).

Čokanjke sam oslikala uz pomoć kontur paste i boja za staklo.



Glavni poklon je u stvari bio u kutijici, a to je zlatovezom rađena kravata s motivom hrvatskog pletera.

Sada se još samo nadam da će se svidjeti i osobi kojoj je namijenjeno.

Broj komentara: 11:

  1. Savršen poklon (ovo govorim kao prava Dalmatinka, ja bih pala u nesvijest da ovako nešto dobijem...). Prekrasno je!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Budi uvjerena da takva osoba kojoj se ovo ne bi svidjelo, ne postoji na cijelom svijetu. Ne znam što je ljepše, uopće ne mogu ništa izdvojiti, jer mi se čini da bih, ako nešto izdvojim, druge stvari potcijenila, a kod ovih stvari je sve vrhunski.

    OdgovoriIzbriši
  3. Eda, Jasna, hvala vam na lijepim komentarima. Ja se iskreno nadam da ste u pravu i da tko cijeni bilo kakav ručni rad mora biti zadovoljan.

    OdgovoriIzbriši
  4. nisam ni sumnjala u tebe i tvoju inspiraciju:))).....
    da parafraziram edu - kao prava slavonka pala bih u nesvjest da dobijem ovakav poklon:))....može i s praznim bocama,nije bitno:))))...
    jako volim baš ove boce u dvostrukom decoupageu,čokanjići su preslatki a kravata je šlag na kraju:))....
    M....

    OdgovoriIzbriši
  5. Karmen, majstorice, svaka cast na kompletu:))) Odlican, prigodan motiv salvete, uz sablonicu, boju, kontur pastu, ne znam sta je ljepse. Komplet je fantastican!!!!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno, vrhunski Karmen!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vam drage moje Slavonke Mare i Biljana....još da je bilo spakirati i koji kulen hahaha ( ali neeee to bi bilo previše )moram ostaviti nešto i za drugi put.
    Hvala Zondra

    OdgovoriIzbriši
  8. draga karmen,drago mi je da i tebe vidim u blogosferi,sa zakasnjenjem saljem dobrodoslicu..tvoji radovi me uvijek oduseve,pa tako i ovi divni pokloni koji su otisli u dalmaciju..pusa i topli pozdrav!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala ti Kaćo, mogu samo uzvratiti komplimentima....jer kada sam na jednom forumu prvi puta vidjela tvoje radove ostala sam bez teksta

    OdgovoriIzbriši
  10. Gdje si se ti do sada skrivala?
    Tvoji radovi su divota za oči! Originalno, prekrasno...šokački šeširići su savršen slavonski dodatak...poklon koji bi svatko primio s oduševljenjem :)))

    OdgovoriIzbriši
  11. draga moja, evo me, malo sam kasnila kod tebe, oprosti mi molim te...
    očarana sam kao i uvijek tvojim radovima i tvojom originalnošću koju si tako lijepo dokazala ovim divnim slavonskim darom...ako se ne svidi dobitniku, molimo da reklamira i da napravimo razmjenu slavonija baranji, baranja slavoniji...
    pusa

    OdgovoriIzbriši