subota, 6. studenoga 2010.

Sajam antikviteta

Danas je prva subota u mjesecu. U Osijeku, na našem baroknom trgu u Tvrđi, održava se sada već tradicionalan sajam antikviteta.
Kako je vrijeme predivno, sunčano i toplo tako je bilo i puno izlagača, posjetitelja, turista a i onih koji su samo došli popiti dobru kavicu u kafićima na otvorenom, upijajući još malo jesenjih sunčanih zraka i uživajući u sveopćem metežu prisutnih.
Tu se nađe i langošica, finih domaćih kolača pa i pravih domaćih čvaraka. Za svakoga po nešto. Pravi užitak za sva osjetila.
Da vas malo uputim pa da pogledate i znamenitosti. Ova ružičasta zgrada je zgrada Generalkomande.





Ova zgrada s desne strane sa satom je zgrada Glavne straže ili danas Arheološki muzej, do nje je glazbena škola F. Kuhača a ovo što vidite zaštićeno i pod najlonima je Kužni pil koji se restaurira. Obe zgrade i pil su zaštićena kulturna dobra.


Kako vidite ovdje ima svega i svaka roba ima svoga kupca. I naravno uvijek se nađe nešto što nam baš „neophodno“ treba ili nam se sviđa i nemožete odoljeti, a kod kuće imamo i sami dovoljno da otvorimo jedan štand. Ali nema veze, u tome je i čar svega.

Na ovom štandu je bilo jako lijepih stvari ali na žalost sve što je lijepo i kvalitetno pokazalo se i da je skupo.


Ništa bez slavonskog zlatoveza i vrijednih ruku teta iz udruge " Rubina".
A ako s ničim od ovoga niste zadovoljni provozajte se u fijakeru i prepustite duhu nekog davnog vremena.

Nadam se da će vam se svidjeti ova malo reportaža. Ja sam uživala !
U slijedećem postu pokazat ću vam ćime sam napunila vrećice tj. što sam "pazarila".

 

Broj komentara: 5:

  1. Prekrasna reportaža sa sajma antikviteta na kojima se uvijek može pronaći nešto zanimljivo! Jedva čekam vidjeti čime si napunila svoje vrećice...ili bunker :)))
    Od svega bih ipak izdvojila zlatovez koji je prekrasan i vožnju kočijom što je zasigurno predstavljalo poseban užitak po ovakvom lijepom sunčanom danu!
    Lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram priznati da me stid što još nijednom nisam bila na tom sajmu, iako mi je Osijek udaljen tek pola sata. A nije da nisam namjeravala i doći ću jednom sigurno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Karmen, uzivala sam, kao da sam i sama bila u tvrdji:)))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Večer karmen, malo kasnim sa svime jer sam nešto u gužvi ovih dana. Znala sam da se za ovaj sajam i uvijek mi je želja bila doći, ali jednostavno se nije posložilo. Da li se održava svaki mjjesec??????Ako me nešto veliko ne spriječi evo me na idućem...možda se sretnemo i popijemo kavicu...poz.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Branka. sajam se održava svake prve subote u mjesecu naravno svaki mjesec. Kada dolazite javite mi na mail ili na blog. Rado bi popila kavicu s vama. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši