ponedjeljak, 22. studenoga 2010.

Drvena kutija

Ovu je kutiju dobila moja šogorica. Velika, neugledna, nepraktična, povrh svega nekako neobrađena kao nabrzinu izrađena :)) Moj suprug ju je odmah uočio i donio meni na reparaciju u stilu, da ju malo uljepšam. Ja sam mislila da ju je donio sebi za alat, hahaha.
Moram priznati da sam vrlo brzo znala što ću s njom. Kao prvo, podarila sam joj nogice (upotrijebila sam obične drvene malo veće perle). Perlu sam koristila i za ručkicu za podizanje poklopca jer je bilo vrlo nespretno otvarati ju. Još samo odgovarajuća salveta i meni draga šablona s viticama ( btw s kojom se još pomalo učim raditi ali u koju sam se zaljubila na prvi pogled ).
Juuupi, kutija je završena i dobila je svoj konačni izgled. Meni se svidjela a i šogorici kada sam joj jučer svečano vratila. Sada u nju može staviti što god želi a i držati ju gdje želi.









Puno pozdrava, Karmen

Broj komentara: 12:

  1. Blago tvojoj šogorici koja ima brata čija žena zna svoj posao!Bravo i lijepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. odličan makeover:))....i ja volim tu salvetu a slažem se s tobom da je ta šablona predobra:)).... (ima ih još?)...
    samo mi je žao da nismo vidjeli kutiju i prije.....:)
    M.....

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijep makeover!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow!! Koja ljepotica!!
    Prekrasan motiv i kombinacija sa isto tako predivnom sablonom (draga, di si je kupila?), izgleda fantasticno, bravo:)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  5. oduševila si me. salveta ivitice igkedaju baš kako treba, ali ideja s perlicama oduševljava. molim te obznani nam reakciju šogorice kad ju je vidjela tako uređenu. bravo

    OdgovoriIzbriši
  6. Salveta+šablona = tvoj savršen spoj! Odlično si to napravila! Elegantna i romantična kutija kojoj ne bi moglo odoljeti ni jedno žensko oko :)))
    Posebno mi se sviđa što si se dosjetila i stavila perlice koje glume nogice i otvaraju poklopac! Bravo Karmen!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. Ova salveta je stvarno jako lijepa, ali s ovom šablonom izgleda savršeno. Kutija je jednostavno prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivno si odradila ovaj makeover. A i ja se slažem da je ta salveta jako lijepa.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  9. Drago mi je da vam se sviđa i hvala svima na lijepim komentarima. Tatjana baš si me nasmijala, Biljana kupila sam je u Zgb u Megacoloru. Ina šogorica se iznenadila jer uopće nije htjela dati kutiju na makeover kao bezveze joj izgleda. Sada je drži na komodi:))
    Ja isto mislim kao i vi da je "razigranost" ove salvete ono pravo. Ovo bijelo što se vidi na crvenoj ruži je odsjaj kod fotografiranja. Pusa svima.

    OdgovoriIzbriši
  10. ma jednom rječju fenomenalno! svršeno se sve uklopilo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Prava elegantan dama je postala ova kutija! Predivan rad :)))

    OdgovoriIzbriši