nedjelja, 7. studenoga 2010.

Novo blago

Evo, kao što sam i obečala. Nisam mogla odoliti ovoj lijepoj srebrnoj stiliziranoj vazi s motivima grožđa.



Ništa manje nezanimljiv bio je i ovaj sat. Svidio mi se odmah i na prvu. Ručno se navija i savršeno je točan. Sva sreća svidio se i mom sponzoru ....čitaj suprugu :))


Bilo je još toliko toga zanimljivog ali ...... nešto mora ostati i za slijedeći put.
Puno pozdrava, Karmen

Broj komentara: 10:

  1. Prekrasno Karmen!!!

    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne znam, sta mi je ljepse, vaza ili sat, blago tebi....:))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. i meni se sviđa čaša,baš mi je posebna....ne znam zašto sat ne vidim,imam samo kockicu umjesto slike.....ali ako se sponzoru sviđa tko sam ja da sumnjam:))))...
    M....

    OdgovoriIzbriši
  4. Fenomenalne stvari...sva sreća da si imala sponzora kraj sebe koji je imao razumijevanja za tvoj odabir (da se njega pita, kupilo bi se nešto drugo) :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala vam što me pratite i na lijepim komentarima.
    Sanja sponzor i plaća, zna se hehe, ali bio je dobar i nije se uopće bunio.
    Pusa svima

    OdgovoriIzbriši
  6. Neodoljivi su... i vaza i sat, jako elegantni i profinjeni...

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Karmen jedna vesela nagrada čeka na mom blogu.Lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. na mom blogu te čeka nagrada....

    OdgovoriIzbriši
  9. preprekrasni su mi i vaza i sat,obozavam ovakve predmete!da bar kod nas ima ovakvih sajmova..pusaaa!!!

    OdgovoriIzbriši