srijeda, 24. studenoga 2010.

Božić dolazi...

Svečano otvaram božićnu radionicu by Karmen.
Malo sam i blog osvježila novim ruhom i pretprazničnim raspoloženjem. Opustite se i osjećajte se ugodno.
Iskreno se nadam da vam neću dosaditi. Počinjem s kuglama koje već radim neko vrijeme. Volim raditi kugle jer svaka je priča za sebe a relativno brzo vidim gotov rezultat. I onda me uvijek ispočetka zaintrigira kako će izgledati slijedeća. Ove godine prilikom izrade sam gledala da ih nekako uklopim motivom s postojećim škrinjicama, tanjurima ili bocama koje sam ranije napravila pa da mogu poslužiti kao komplet -poklon a imala sam i nekoliko narudžbi.
Sjećate se moje shabby škrinjice s motivom zime ... e ovo je prikladna kuglica uz nju.






Pokušat ću između njih ubaciti i neki blog s nekim drugim radom da vam stvarno ne dosadim. Do slijedećeg posta....pozdrav od Karmen

Broj komentara: 7:

  1. Ma kakvi dosaditi, samo ti daj, kuglice su ti predivne, tako bajkovite:)))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasne kuglice Karmen!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivne kuglice; baš si lepo udesila stranice bloga :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Pohvale i za ove predivne kuglice i za blog!!

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasne kuglice! jedva čekam još!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ove su kugle zaista posebno lijepe Karmen!

    OdgovoriIzbriši