subota, 13. studenoga 2010.

Shabby škrinjica

Jedna shabby škrinjica koju sam slikala već dvadesetak puta u različito doba dana ali ne mogu dobiti bolje fotke. Krajnje je vrijeme da kupim bolji fotić.


Dakle, malo smeđe boje po rubovima i gdje sam željela shabby izgled pa vosak, pa svjetla boja. Zatim malo šmirglanja i ova salveta. Sa strane sam koristila motiv sličan kao na salveti i akrilnu glet masu te tekući bitumen. Zatim sve lakirala i to je to.

Broj komentara: 9:

  1. Škrinjica izgeda potpuno božanstveno!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se sa Lenkom!

    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  3. predivna je škrinjica.....jako lijepo ide shabby na taj motiv.....
    ali posebno mi se sviđa donji dio,baš se sjajno uklopio:))....
    M......

    OdgovoriIzbriši
  4. Da, draga Karmen, shabby kutijica ti je očito san snova i prava je šteta da se ne vidi malo bolje tvoj lijepi rad...zato, u slijedeću kupovinu svakako povedi muža :)))
    Odličan izbor salvete za shabby kutijicu!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo mi tako slatko izgleda, slažem se sa svime što su rekle moje prethodnice, fantastična je!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Karmen, skrinjica je fantasticna, predivan zimski motiv, shabby, ne moze biti ljepsa, bravo:)))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala drage moje što me posjećujete vi znate kako dati krila. Mogla bi u ovu škrinjicu početi skupljati novce za novi fotić. Baš mi je žao što su mi slike grozne pa mi radovi izgledaju kao nedovršeni i što ih ne mogu slikati izbliza.

    OdgovoriIzbriši
  8. oudševila si me ovom šablonicom u donjem dijelu šnirkjice... prekrasno i maestralno izvedeno...svaka čast..

    OdgovoriIzbriši