petak, 1. srpnja 2011.

Dva etuia

Bez puno priče...samo slikice







Lijep pozdrav
Karmen

23 komentara:

  1. Prekrasni motivi a radovi savršeni, bravo Karmen!

    Ugodan vikend, pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Unos trabajos maravillosos, te han quedado divinos.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivni su, tako divni motivi...jednom rječju prekrasno!!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepi su, volela bih da umem i ja...
    Ako smem da pitam nešto javi.
    Kiss!

    OdgovoriIzbriši
  5. Bez puno komentiranja- prekrasni su:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam puno mi znače vaši komentari. Nena naravno... samo pitaj. Pozdrav svima i puse

    OdgovoriIzbriši
  7. Lijepi pozdrav i tebi Karmen.Ovo izgleda savršeno i elgantno do besvijesti!

    OdgovoriIzbriši
  8. Slike govore sve, preprelijepi su.-))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastično,a ovaj s makovima mi je poseban! Savršen decoupage!

    OdgovoriIzbriši
  10. koji pokriva najljepše, veliki poljubac !!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. tvoje slike govore same za sebe pricu koja oduzima dah.Bravo draga moja Karmen

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovo je da gledam i gledam i gledam i pitam se hocu li ikad nauciti da uradim ovako nesto lepo.Verujem da u deucopage ili kako se vec zove, ja mu i ime jos ne upamtih, potrebno jako puno strpljenaj i vremena. Hehehhe, kao da poslice koje ja radim ne trebaju vremena i strpljenja. Eto kako se pravdamo kada se ne osecamo dovoljno zreli za nesto. Hoihihih, sve jedno prelepo , hvala na komentaru na mom blogu draga.

    OdgovoriIzbriši
  13. Blog Button je gotov, na blogu Medeni blog odi na onaj post koji si komentirala, tamo ga možeš preuzeti :) :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Evo i utješne nagrade, kako bi mogla stvarati još nešto tako prekrasno, stoga adresu molim i to pod hitno. Cmok. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  15. o prekrasno, najbolj mi je všeč mak, kako lepo narediš tudi tiste črne pikice.. prav paše poleg.. lepo ustvarjaj, pa kako vrečko lavandice pokaži.. prosim ... lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Predivni su, posebno ovaj sa makovima !!!!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Savršeni su. Meni se također više sviđaju makovi.Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  18. Malo kasnim, al evo me, ne mogu odoljeti da ne ostavim komentar na ove savršene etuie! Stvarno su jako, jako lijepi!!! Ja se spremam već dugo urediti svoj, al stalno mi treba i nikako da krenem...sad kad vidim tvoje uhvatila me želja da počnem!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  19. Karmen, stvarno ne trebaju riječi za ovu divotu, ma - nemam riječi!!

    OdgovoriIzbriši
  20. Wow!!! :) Też przymierzam sie do zrobienia etui, ale jakoś nie mogę się zmobilizować. Tobie wychodzą wręcz wspaniale! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdgovoriIzbriši