petak, 26. kolovoza 2011.

Neugledna!?

Kako ja volim boje - za mene je ova drvena kutijica - neugledna!? Ali, nekako mi je i draga. Oko nje sam se potrudila. Čak sam ju i obukla iznutra u satensku "haljinicu" dodala malo čipke, bitumena i šljokicu.








I za kraj unutra je stavljen jedan ovakav retro sat i sve je spremno za poklon.


Lijep pozdrav

Karmen


Broj komentara: 19:

  1. Draga moja, ovo me je naprosto oduševilo, kad sam je ugledala iznutra viknula sam ajmeeee!a tek sat !!izvana iznutra svaki detalj priča priču za sebe i sve je ukomponirano u prekrasnu cjelinu. Svevremenski uvijek in pravi poklon za pravu osobu...Ja ti jako volim ovu sivo-lilastu boju i ne fali ovoj kutijici ama baš ništa, neugledna?-nikako ona je dostojna kraljice!!
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Neugledna, pa draga moja tebi nije dobro :))) Baš je prekrasna...ovi smećkasti, smečkasti, smeđkasti, smeđi...isssss ne znam to napisati i zakaj ti sama nisi napisala koje su to boje pa se ja ne bi mučila :))) ...ugl. gdje sam ono stala...aha...ta BOJA mi je najjj i zaista je rijetko viđam na radovima...meni je cijela kutija stvarno za pet, a još ovaj retro sat...ajoooj gdje li si ga samo našla i tko će biti sretni dobitnik ovog blaga? Laka ti noć :))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Poklon je savršen, tako simpatična i elegantna kutijica sa ovim retro satom, pun pogodak, poklon za 100000 :) :)

    OdgovoriIzbriši
  4. kutijica je prelijepa. Ima prekrasnu haljinicu. Pokušavam otkriti kako si je napravila. A sat nije potrebno ni komentirati.

    OdgovoriIzbriši
  5. "Pošteno" si se potrudila oko kutijice :)) Meni je predivna!!!!!! A tek detalji ... I onda još sat :))
    Samo ću citirat T. Cetinskog:"... blago onom ko' te ima..."
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš je sretna osoba za koju si si toliko pomučila. Kutijica u sephia tonovima je cool i najmodernija ovih dana. Uživaj u plodovima svog rada.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma tko kaže da je neugledna?
    Prekrasna je i još si je TI napravila,sve pohvale!

    Pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Da neugledna??? Prekrasna je, uredila si je taman za vintage poklon koji se u njoj skriva.

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelepa je!
    Ne mora sve biti u živim bojama i ove boje. nežne su elegantne i večne.
    Savršen rad!

    OdgovoriIzbriši
  10. Kaj??? Da je ova kutijica neugledna? Da ti možda nemaš tempeturu možda? Ova kutijica je sve, apsolutno sve, samo ne neugledna! Predivna je! I apsolutno svaki detalj na njoj je na svom mjestu! Unutrašnjos prava kraljevska, a kad se tome doda i ovaj prekrasan retro sat... pravi sretnik je onaj tko to dobije!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Slažem se sa već rečenim, i meni se sviđa, boje su mi super, sat je prepredobar, poklon iz snova:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Prava ljepotica u svecanoj haljini:-))
    Retro sat je mrak, sve zajedno predivan poklon. Pusa

    OdgovoriIzbriši
  13. Ajme...i ja bih tu neuglednu kutijicu sa sasvim običnim satom!Pa kome to treba?Prekrasno je ovako"neugledno"!

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivna je, zbilja je posebna i iznutra i izvana, a još više što ide za poklon od srca :)))

    OdgovoriIzbriši
  15. neugledna?!!...ti se šališ:)....
    kutijica je predivna,meni je baš ovaj izbor boja savršen:).....a sat?!?! ah,ah,ha savršen:).....

    OdgovoriIzbriši
  16. Kutijica je kao san..jako mi se sviđa,a sat tek fantazija..totalno sam oduševljena cijelim poklonom:)

    OdgovoriIzbriši
  17. Koja "neugledna" ljepotica!! Cure su već sve rekle, poklon je stvarno - savršen!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Kutijica je baš po mom ukusu.... obično nešto ukrašeno s puno boje nakon nekog vremena izgubi početnu ljepotu, ali ovako je bezvremenska.... Savršeno!

    OdgovoriIzbriši