ponedjeljak, 23. siječnja 2012.

Dekoracije

Inspirirana kreativnim idejama Melanzane i Nely-blue hortensia upustila sam se u izradu vlastitih ukrasa.
Kako vidim u zadnje vrijeme blogove su preplavila srca, dok sam ja u izradi uskršnjih motiva i krenula sam s pisanicama. Radim ih za sebe i vlastitu dušu baš onako kako volim, polako i s uživanjem dodavanja raznih detalja. Iz priloženih fotografija možete vidjeti kako ukrašenu teglicu od nesice i jedno vintage jajčeko tako i stari ( božićni ) ukras od časopisa po uputstvu Melanzane.




Lijepi pozdrav,
Karmen

Broj komentara: 18:

  1. Ideje su ti odlične i jako lijepo si napravila pisanice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno i jako romantično Karmen!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelijepe dekoracije "ala Karmen"... ova teglica ti je fenomenalna sa svim malim detaljima!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasni radovi!!!
    A ovaj anđelčić sa janjetom mi je presladak!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas romanticno i lepo. Jako mi se dopada i srce i teglica sa svime u kompletu.
    Pozdrav i da , postar mi se nije pojavio sa salvetom, izgleda da je nesto otislo u krivu, uglavnom, nije nista stiglo, ali sve jedno hvala, kao da jeste. Sta cemo, zivot je takav.
    Pusa za tebe.

    OdgovoriIzbriši
  6. Melnzana i Nely su odlične u izradi ovakvih ukrasa i imamo sreću što imamo od koga učiti! Ti si odlično usvojila znanje i primijenila ga na svoj način! Prekokrasno je sve!
    Onaj ukras od časopisa sam si i ja napravila i baš sam bila oduševljena, jedino ne znam čemu bi mi mogao služiti, jer više volim praktične stvari!
    Zapele su mi za oko dva prekrasna okvira sa ružama u sredini i ne mogu dobro vidjeti da li si stavila čipku oko ruža ili je to salveta?
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. Divni radovi! I ja imam boriće od časopisa :)) Nevjerojatno kako su najbolje stvari počesto i najjednostavnije, zar ne? :)

    OdgovoriIzbriši
  8. I meni je ovo prvi post u 2012., nema veze, nadoknaditi ćemo to ubuduće, pogotovo kad kreiramo nešto novo. Kreacije su elegantne i profinjene. Pozdrav. Loredana.
    P.S. Hvala na posjeti i komentaru.

    OdgovoriIzbriši
  9. Romanticna i prekrasna dekoracija:-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivna i zaista romanticna dekoracija!

    OdgovoriIzbriši
  11. Ideja je odlična, jako mi se sviđa!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Savršeno ti ovo ide od ruke i od mšte, ja sam oduševljena!

    OdgovoriIzbriši
  13. Divna dekoracija i odlična ideja :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala duso. Vec sam sva srecna, kao i da sam vec dobila posiljku.
    Hvala na poseti i bilo mi je zadovoljstvo prikazati u ukazati na ovo tvoje srce u posebnom obliku na mom blogu. Zaista je fenomenalno i zasluzno.... pozdrav..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti Pipi. Ovo mi je najljepši kompliment.

      Izbriši
  15. Prelijepo izrađeni detalji draga Karmen,baš sam ponosna ako sam djelićem bila inspiracija za vaše vrijedne ruke..veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši