četvrtak, 6. siječnja 2011.

Dva tanjura

Još sam usporena i uljuljana od blagdanskog raspoloženja ali vrijeme je da se vratim u normalu. No, prije toga želim vam pokazati još koji rad koji nisam na vrijeme poslikala niti stavila na blog. Radi se o dva staklena tanjura duguljastog oblika. Nadam se da će vam se svidjeti. Namjena im je dvostruka. Mogu poslužiti kao poslužavnici za kolače ili u mom slučaju sir od dunja ( domaći uradak - mmmmm) ili kao ukrasna slika na stalku.





Pozdrai od Karmen

Broj komentara: 11:

  1. Prekrasni radovi draga Karmen!!!
    Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Šta reći, nego, stvarno prekrasno i sa stilom! Odlično Karmen :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tanjuri su ti predivni.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tanjiri su zaista predivni, urađeni sa puno stila :)));jako mi se dopada i što su multifunkcijski.Još i sir od dunja...mljac..

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovi duguljasti tanjuri su savršeni za izradu, a vi ste ih uspjeli potpuno iskoristiti. Nisam baš tip za sir, ali mogu zamisliti sve one sitne kolače na ovom crvenom tanjuru. Pozdrav, Jasminka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovaj prvi tanjur definitivno kao ukrasna slika, motiv je bajkovit, a ovaj drugi moze posluziti i za kolacice ili..
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. prekrasni tanjuri, osobito mi je za oko zapeo crveni!

    OdgovoriIzbriši
  8. I meni su predivni, savršena stolna dekoracija bez obzira da li služe kao slika na stalku ili podloga za tvoje delicije...

    OdgovoriIzbriši
  9. Savršenstvo za stolnu dekoraciju, pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  10. prekrasni radovi,al prvi me ostavio bez teksta

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Karmen,tanjuri su ti zaista divni jako mi se sviđaju tvoji radovi.Ja za tebe znam odavno i budno pratim sve što radiš.

    OdgovoriIzbriši