nedjelja, 16. siječnja 2011.

Sitnice koje život znače

Nikako da se naviknem da fotografiram nešto kako je izgledalo prije nego što dođe među moje prstiće i bujnu maštu. Ovo je jedna sitnica stara najmanje 40 godina a ja mislim da je i starija. Pronašla sam ju prošlog ljeta kada sam pravila reda u podrumu. Sjećam se da je bila u kući moje bake ali više neznam kako je završila kod mene. Već je bila u kutiji za baciti a onda mi je bilo (naravno) žao i odlučila sam to malo uzeti pod svoje. Na ovom malom porculanskom tanjuriću bila je slika nekog grada ( iskreno više se i ne sjećam kojeg ) a nije niti važno....
I tako sam znala da će pobijediti moja cvjetna faza. Pa sam ga malo dotjerala. Evo konačni rezultat.

A ovako se uklopio u jedan kutak na komodi.

Ovo me je ponukalo da malo razmislim prije nego što se odlučim nešto baciti. Znam da se tako gomilaju i stvaraju hrpe nepotrebnih stvari ali... nikad nije kasno da se i baci.
Ovako me ovaj tanjurić podsjeća na neka prošla vremena a ujedno je i sitnica koja trenutno uveseljava moj prostor.
Hvala vam na lijepim komentarima i što me pratite. Lijep pozdrav svima.
Karmen

Broj komentara: 10:

  1. Maloj slatkoj uspomeni iz prošlosti udahnula si novi život... ma kakvi bacati stvari kad sve lijepo možemo premazati, osvježiti, ukrasiti i dobiti originalne slatke ukrase!!!
    Vidi se da voliš proljeće...

    OdgovoriIzbriši
  2. Nikad nista ne bacaj. Jest da se neces moci kretati po kuci, ali sigurno ce ti jednom zatrebati. Prekrasno si uredila tanjuric.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sva sreća da ju nisi bacila.Lijepši makeover nije mogla doživjeti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro da ga nisi bacila, odlicno si ga uredila, tako je romantican i prekokrasan i lijepo se sepuri u svom kutku na komodi:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  5. Presladak je tanjurič, sva sreća da ga nisi bacila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ajme, predivan je tanjurić!!! Romantičan i nježan, pomalo i nostalgičan, budi drage uspomene i sjećanja iz prošlosti... predivno:-)))

    OdgovoriIzbriši
  7. A joj,kakav baciti ,pa ja ovakve stvarčice tražim i kupujem na pijaci. Tanjir je tako lijep i romantičan,jako mi se sviđa,ruže su predivan motiv

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivno...molim te javi mi se na mail micetorbice@gmail. com HVALAAA!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uh, kako sam propustila pogledati ovu malu ljepoticu ili ljepotana, ipak je tanjur muškog roda? Sva sreća da ga nisi bacila, pogledaj kako je sada lijep i ušminkan!
    Lp

    OdgovoriIzbriši