subota, 15. siječnja 2011.

Boca

Zamoljena sam urediti ovu bocu. Ali nikako mi to nije polazilo za rukom jer je boca izuzetno uska. Nisam mogla pronaći pravi motiv, ni salvetu a i s obzirom kome je namijenjena željela sam da po svemu odgovara. I tako je boca stajala jedno vrijeme dok se nije dogodio "klik". I evo je....





Naravno da je puno bolja u stvarnosti nego na ovim fotkama. Ukratko, ja sam zadovoljna.
Pozdrav, Karmen

Broj komentara: 9:

  1. Prva sa ružama mi je jako lijepa a u živo je još ljepša sigurna sam. Sve pohvale za trud!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je stvarno bio pravi "klik", odlično je ispala!!

    OdgovoriIzbriši
  3. haha uspio ti je vez na boci:)).....baš sam si jučer kupila tu salvetu,do sada sam imala samo u crnoj verziji:)....
    odlično izgleda na boci,onako bogato slavonski:)).....
    bokić-cmokić iz rijeke:))...
    M...

    OdgovoriIzbriši
  4. Au,koji klik!Odlično te kliknulo!

    OdgovoriIzbriši
  5. tanjuri,boca,divno ti je sve,ma predivno..boca je posebna,a mora bit kad je salveta takva..pusaaaaaa!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelijep motiv, kao i boca, cestitam na izvedbi:-)
    Svidja mi se tvoj novi izgled blog.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. Nekad stvarno ne ide, pa ne ide...treba samo pričekati "klik" i sve nam ide od ruke! Boca je odlična...baš kao što veli Mare "bogato slavonski"!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. drago mi je da nisi jurila jer zaista je sada boca sada potpuni doživljaj... odlična je...

    OdgovoriIzbriši