utorak, 18. siječnja 2011.

Evo šta sam radila prošli vikend

Neki dan sam se pozvala na kavu kod moje šogorice. Ona također voli ručni rad i trenutno je zaokupljena zlatovezom i radi predivne stvari. Uvijek imamo temu za razgovor i nikada nam nije dosadno, samo nam je prekratko slobodnog vremena.
Dakle, jedan posjet i jedna kavica doveli su da sam postala vlasnica ovog divnog servisa. Servis je od njene mame, moje pokojne svekrve. Čitav vikend sam mu vraćala stari sjaj i glancala, glancala ove minijaturne srebrne liker čašice. Kako sama pravim likere izvrsno će poslužiti za ženska popodnevna druženja uz kavicu i kolačiće.... ili možda samo kao ukras. Čini mi se da definitivno nije za neki mračni, nevidljivi kutak gdje se neće vidjeti njegova raskoš... a i pogled na njega supruga i mene podsjeća na dragu osobu.


Još samo da napunim boce.... pa izvolite ... navratite...

Broj komentara: 14:

  1. kuc-kuc.....evo ja došla na likerčić:))...
    ajme karmen kako je ovo slatko!!!....
    drago mi je da si baš ti nova vlasnica ovog servisa:)).....neka se kao porodično blago prenosi s koljena na koljeno:))...
    a za liker se nisam šalila,adresu imam:)))...
    M..

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, da si bliže ja bih tako rado svratila, pa da uživo vidim i servis i sve tvoje divne radove!!
    Blago tebi na tako dobroj šogorici...

    OdgovoriIzbriši
  3. Samo vi djevojke dođite, ma gdje bi nam bio kraj od druženja, klafranja, kave i likera. Sigurna sam da bi bile vesele i nasmijane hik.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijep i vrijedan primjerak, sretna si što ga imaš draga Karmen.
    Kiss i veliki pozdarv.

    OdgovoriIzbriši
  5. cvijetni tanjuric ti je predivno ispao,a ovaj servis je neprocijenjiv,svidio mi se jako..pusaaaaa!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. divno je sve... hvala ti na posjeti.. puno toplih pozdrava I.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajmeeee, divan je!!! Što ja volim poklone koji se prenose s generacije na generaciju, sa značenjem... neprocjenjivo!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. I mene se jako dojmio ovaj poklon,volim starine,osobito u obitelji...divno...ja se isto najavljujem za likerčić...i malo čakule,ha,ha...ma to se ne odbija,zar ne?Hvala na posjeti na moj blog...a ja ću sada s većom pozornošću pratiti čudesa što se ovdje stvaraju...
    Pusek!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja ti dođem sigurno,servis je super ali čašice su malecke ako je liker čokoladni...:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hehehe, to je odmah bio i moj komentar kada sam ih vidjela. Ali nitko ne brani da ponovimo više puta. Nismo ni mi od jučer i znamo se snaći.

    OdgovoriIzbriši
  11. divno drag , kad sam otkrila tvoj blog oduševila sam se i ostala dugo dugo gledajući i uživajući . Na blogu http://milka-torbesasvimposebneijoponeto.blogspot.com/ te čeka nagrada

    OdgovoriIzbriši